Saturday 14 November 2015

TAK PEDIH ULU HATI DAH :)

Korang pernah kena pedih ulu hati? Haa..tak selesa kan..orang tua selalunya yang kerap kena pedih ulu hati ni..lagi satu wanita mengandung..

Ni fiqah nak kongsi testimoni dari siti nadzirah pasal pedih ulu hati...




Effect pada mak saya sendiri. Suatu malam waktu saya datang rumah mak, saya lihat mak urut2 dada dia.. bila tanya kenapa?? Mak jawab pedih ulu hati..







Tak tahan sangat..

Silap sikit makan memang akan jadi. Bukan sekejap je sakitnya..dari malam sampai pagi susah nak hilang. Bila lihat mak sakit..saya terus balik rumah ambil peppermint ginger plus. Saya patah balik pergi rumah mak. Jarak rumah mak dan saya dalam 15-20 minit. Sampai rumah mak, saya larutkan 3 biji peppermint dan esp.

Tak sampai 1 jam..dia rasa lega sangat..

Sampai dia cerita dengan orang yang datang rumah. Bagus ambil shaklee ni.. kalau tak masa pedih ulu hati..amik ubat hospital yang macam air kapur tu susah nak lega dan dia tak sanggup minum sebab bila minum mesti nak muntah.

Yang lebih saya teruja bila puasa tahun ni dia tak kena pun pedih ulu hati berbanding tahun puasa sebelum ni. Bangun pagi mesti nak muntah. Tiada apa yang lebih menggembirakan hati seorang anak bila melihat mak sihat. Alhamdulillah.

-siti nadzirah-

                   

                            ******

Alhamdulillah..seronok sangat bila dapat bantu ramai orang untuk tingkatkan tahap kesihatan diorang.

Tak rugi tau melabur untuk kesihatan yang tak ternilai harganya :)


Nak dapatkan peppermint ginger plus? Boleh order dari fiqah..whatsapp 0142410755

No comments:

Post a Comment